«

»

apr 16

Mevrouw, u moet een nieuwe schotel!

Kreeg zojuist een telefoontje van een mevrouw. Zij heeft een camper overgenomen waar een Teleco Magicsat zit. Wij hebben de installatie niet geplaatst, maar wel in 2012 een ombouw gedaan.

Mevrouw belt omdat ze proberen beeld te krijgen. En dat lukt dus niet. Voor mij de vraag of het klopt dat het niet werkt?!  Dat is natuurlijk moeilijk te vertellen via de telefoon. Als de ombouw gerealiseerd is zou het moeten werken.

Ik adviseer haar dus een afspraak te maken. Probleem is dat mevrouw aan de andere kant van het land woont en wij geen filiaal dichter bij haar huis hebben.
Ze zegt dat ze bij een lokaal bedrijf geweest is maar die roepen dat ze maar een nieuwe schotel moet nemen!  Nou, dat is natuurlijk wel erg resoluut?!?

Ik denk dat we hem nog wel aan de praat kunnen maken. Misschien een software update of een probleem met de ontvanger. Zij hoeft nog echt geen nieuwe schotel. We kunnen het eerst proberen voor een leukere prijs op te lossen. Een software update kost, in deze situatie, zo’n €30,00.

Nou goed, aan de andere kant van het land woont ze, dus ze gaat het eerst nog even bij haar in de buurt proberen. Lukt dat niet dat komen ze deze kant op en maken ze er een dagje Volendam/Zaanse Schans van.

Over de auteur

Dennis

Ik heb een technische opleiding. Al sinds de 80'er jaren heb ik een grote interesse in computers.
In mijn vrije tijd maak ik diverse radioprogramma's en ben ik (mede)eigenaar van een radiostation.

Contactpersoon voor; Sky Digital, software updates, algemene verkoop satellietsystemen, installaties, administratie, website en social media

e-mail info@wwsat.nl | @dennusdus

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *