↑ Terug naar Service | Support

Sky Digital

Signal test

Druk Services op de afstandsbediening om in het menu te komen. Onder Settings vindt u SIGNAL. Dit is het signaal van de home-transponder, daar waar de EPG op uitgezonden wordt. Als uw satellietontvanger met twee kabels aangesloten is, dan moet u bij beide INPUTS een goede strength en quality hebben. Is dat niet het geval, dan …

Bekijk pagina »

SkyBox – System Reset

De meeste problemen met de SKYBOX zijn op te lossen door middel van een RESET. De video laat zien hoe dat in zijn werk gaat. Most problems can be resolved by doing a full-reset of your SKYBOX. The video shows you how to do this.

Bekijk pagina »

2 reacties

  1. Sandra Bakker

    Hallo,
    ik krijg steeds de volgende mededeling in beeld:
    we need to update your service.
    Please give us some info at skyviewinghelp.com

    Software update gedaan, geen verschil.

    Wat te doen?

    Groet,
    Sandra
    Wormer

    1. Dennis

      Hallo!

      Wilt u de gegevens van de box doorgeven via http://www.wwsat.nl/reactivate-skycard/

      mvg

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *